Fotós sztorik

Fotós sztorik

Kapcsolat

2020. január 20. - Nagy Sándor Zsolt

Üdvözöllek a blogomon!

 

2013-ban végeztem újságíróként, 2018-ban szereztem meg első diplomámat mozgóképkultúra szakon és 2020-ban második diplomám vizuális kommunikáció szakirányon. Mit jelentenek ezek, mire vagyok képes? Milyen munkákat készítettem el eddig?

Már egészen 2010-től kezdve jelen vagyok az online blogok, portálok világában. Számos cikket írtam különböző blogokra, jelentek meg írásaim szakportálokon is. 2014 óta foglalkozom a fotózással közelebbről, otthonosan mozgok az analóg, a digitális eszközök világában, a képi utómunka is gyakori teendőim közt van. Az alapszakos éveim alatt a film- és műsorkészítés volt a fő feladatom, így képes vagyok különféle kamerákat kezelni, szerkesztői feladatokat ellátni, videót vágni, vagy akár műsort vezetni is. Mesterszakos tanulmányaim alatt egy éven keresztül egy hallgatói print magazin főszerkesztője voltam, majd elkezdtem kikacsintgattam a kiadványtervezés, digitális rajzolás felé is. Jelenleg főállásban dolgozom szerkesztőként.

Bátran keress meg kérés, kérdés esetén az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Nagy Sándor Zsolt

fotossztorik@gmx.com
zsoltnagy1993@gmail.com

dsc_7152blog.jpgEgyedi füzetet szeretnél? A blog olvasói és a munkásságom kedvelői nyár óta beszerezhetik a 2018/2019-es szezonban készült képeimmel borított jegyzetfüzetet.
A kép előoldalán a Nyugati pályaudvarról készült felvételem látható, a hátoldalon pedig egy kollázs, amely épület- és utcarészletekből áll.
Garantáltan egyedi, limitált példányszámban készült füzet. Ha szeretnél hozzájutni a füzethez, kérlek keress meg e-mailben: fotossztorik@gmx.com.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fotossztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr5315418250
süti beállítások módosítása